Technologie

Colt i Microsoft tworzą nową generację usług głosowych w chmurze

Colt Technology Services dołączył do programu Operator Connect dla Microsoft Teams. Wspólnie z partnerami Microsoftu będzie zapewniać lepszą obsługę klienta i uproszczone wdrożenie komunikacji głosowej w przedsiębiorstwach poprzez usługę Teams.

Operator Connect to nowa usługa połączeń PSTN dla aplikacji Teams zarządzana przez wybranego operatora telekomunikacyjnego. Oferuje uproszczony sposób dostarczania usług głosowych oraz usprawnia środowisko Teams dla firm.

– Ściśle współpracowaliśmy, aby stworzyć dla klientów zintegrowany, najlepszy w swojej klasie i nowoczesny system obsługi połączeń telefonicznych – zapewnił Taimoor Husain, lider nowoczesnej strategii miejsca pracy i GTM w oddziale Telco w Microsoft. – To kolejny krok w dostarczaniu wspólnych usług z Colt, które zapewniają głębszą integrację z platformą Teams – podkreślił.

Integracja obejmuje współdzieloną pomoc techniczną z zasobów Colt i Microsoft, umowy dotyczące jakości usług oraz bezpośrednie połączenia w celu zwiększenia jakości usług. Połączenia bezpośrednie za pośrednictwem platformy Microsoft Azure tworzą połączenie sieciowe 1:1, wymieniając ruch bezpośrednio między sieciami w celu zwiększenia niezawodności. Klienci mogą korzystać z elastycznych i konkurencyjnych taryf połączeń oraz jednego dostawcy obejmującego wiele krajów, zapewniającego prostą konfigurację i zarządzanie, niższe koszty infrastruktury i zarządzania, ulepszone wsparcie i jakość usług Teams za pośrednictwem portalu administracyjnego usługi Teams.

Na początku roku Colt ogłosił wprowadzenie Colt Cloud Session Border Controller (SBC) – co jest dużym krokiem naprzód w przyspieszeniu i uproszczeniu wdrażania połączeń PSTN w usłudze Teams. Cloud SBC, który jest częścią rozwiązania Intelligent Communications firmy Colt. Jest to rozwiązanie w pełni oparte na chmurze, które eliminuje potrzebę hostowania sprzętu lokalnie lub w centrum danych i umożliwia przedsiębiorstwom uruchomienie usługi w pełni w ciągu kilku dni.

– Ostatnie 18 miesięcy pokazało, że usługi głosowe są jednym z najważniejszych aspektów infrastruktury firmy. Ulepszona i usprawniona usługa głosowa w chmurze pomaga zwiększyć produktywność i elastyczność przedsiębiorstwa. Operator Connect to kolejny przykład na to, że inwestujemy w głębsze i bardziej strategiczne relacje ze swoimi partnerami – powiedział Peter Coppens, wiceprezes ds. portfolio produktów w Colt.