Media

   

Cyberprzestępcy „hakują” media. Dlaczego gangom ransomware zależy na zmienianiu narracji?

Udzielanie wywiadów, publikowanie informacji prasowych, prowadzenie blogów i aktywne udzielanie się w mediach społecznościowych – z tych technik komunikacji coraz częściej korzystają hakerzy,

   

Komu najbardziej zagraża sztuczna inteligencja?

Gorące dyskusje na temat sztucznej inteligencji toczyły się od dawna, ale po zeszłorocznej premierze chatbota ChatGPT OpenAI i jego ekspansji w wielu branżach, debaty te znacznie przybrały

   

Jak używamy urządzeń ekranowych – pierwsze badanie higieny cyfrowej

Czas spędzany przed ekranem kontroluje 14,3 proc. badanych[1]. Blisko 2/3 z nich uważa, że spędza w ten sposób dużo, a nawet za dużo czasu. 1 na 5

  

Czy płyty CD znikną w dobie serwisów streamingowych?

Rynek muzyczny od zawsze był jednym z filarów branży rozrywkowej. Stale podąża za bieżącymi potrzebami odbiorców i kreuje nowe trendy – także technologiczne. Niezależnie

   

Trendy w branży audiowizualnej i medialnej w 2022

Wraz z postępującą transformacją cyfrową obserwujemy zmiany w różnych obszarach życia społeczno-gospodarczego. Jest to zauważalne chociażby w kontekście dostępu do informacji, które użytkownicy, dzięki nowym

 

„Medialne fenomeny i paradoksy” w formie audiobooka

Książka „Medialne fenomeny i paradoksy” autorstwa prof. Jacka Dąbały, medioznawcy, pisarza i scenarzysty, ukazała się w formie audiobooka. Prawdopodobnie jest to jedyna na świecie książka naukowa