Media

 

„Medialne fenomeny i paradoksy” w formie audiobooka

Książka „Medialne fenomeny i paradoksy” autorstwa prof. Jacka Dąbały, medioznawcy, pisarza i scenarzysty, ukazała się w formie audiobooka. Prawdopodobnie jest to jedyna na świecie książka naukowa

 

Kantar o przyszłości mediów: Media Trends & Predictions 2021

Abonenci powracający jak bumerang, e-handel w sieciach społecznościowych i wszechobecna analityka – te strategie będą kształtować krajobraz rynku mediów w 2021 r. W ciągu dosłownie

  

Dzień Fact-checkingu: Zwalczanie wirusa dezinformacji o Covid-19

Zagrożenie koronawirusem doprowadziło do rozprzestrzeniania się fałszywych wiadomości i dezinformacji, które utrudniają wysiłki na rzecz powstrzymania pandemii. Dziś, 2 kwietnia, w Międzynarodowym Dniu Sprawdzania Faktów,

 

„Innate stupidity” and the media

Dr Dariusz Chełstowski interviews Professor Jacek Dąbała, author of the book „The Media: Phenomena and Paradoxes”. „The Media: Phenomena and Paradoxes”,

 

„Przyrodzona tępota” a media

Z prof. Jackiem Dąbałą, autorem książki „Medialne fenomeny i paradoksy”, rozmawia dr Dariusz Chełstowski. „Medialne fenomeny i paradoksy” autorstwa prof. Jacka Dąbały, medioznawcy, pisarza i scenarzysty, to książka

  

Paradoks cyfrowy na rynku mediów w 2020 r.

W 2020 r. technologia w dalszym ciągu będzie wpływać na zmianę rynku mediów, stwarzając zarówno nowe możliwości, jak i niespotykane dotąd wyzwania. Z jednej strony rosnąć