Czas spędzany przed ekranem kontroluje 14,3 proc. badanych[1]. Blisko 2/3 z nich uważa, że spędza w ten sposób dużo, a nawet za dużo czasu. 1 na 5
Media

Czy płyty CD znikną w dobie serwisów streamingowych?
Rynek muzyczny od zawsze był jednym z filarów branży rozrywkowej. Stale podąża za bieżącymi potrzebami odbiorców i kreuje nowe trendy – także technologiczne. Niezależnie

Trendy w branży audiowizualnej i medialnej w 2022
Wraz z postępującą transformacją cyfrową obserwujemy zmiany w różnych obszarach życia społeczno-gospodarczego. Jest to zauważalne chociażby w kontekście dostępu do informacji, które użytkownicy, dzięki nowym

„Medialne fenomeny i paradoksy” w formie audiobooka
Książka „Medialne fenomeny i paradoksy” autorstwa prof. Jacka Dąbały, medioznawcy, pisarza i scenarzysty, ukazała się w formie audiobooka. Prawdopodobnie jest to jedyna na świecie książka naukowa

Kantar o przyszłości mediów: Media Trends & Predictions 2021
Abonenci powracający jak bumerang, e-handel w sieciach społecznościowych i wszechobecna analityka – te strategie będą kształtować krajobraz rynku mediów w 2021 r. W ciągu dosłownie kilku

Dzień Fact-checkingu: Zwalczanie wirusa dezinformacji o Covid-19
Zagrożenie koronawirusem doprowadziło do rozprzestrzeniania się fałszywych wiadomości i dezinformacji, które utrudniają wysiłki na rzecz powstrzymania pandemii. Dziś, 2 kwietnia, w Międzynarodowym Dniu Sprawdzania