Cisco przeznaczyło 2,5 mld USD na wsparcie odporności biznesowej klientów i partnerów

Firma Cisco uruchomiła nowy program Business Resiliency, oferowany w ramach Cisco Capital. Ma on pomóc w ograniczeniu problemów finansowych wynikających z pandemii COVID-19. W ramach inicjatywy Cisco przeznaczyło 2,5 mld USD na umożliwienie organizacjom uzyskania rozwiązań koniecznych do kontynuacji działań biznesowych, utrzymania produktywności, zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i wspierania społeczności w tych wyjątkowych czasach.

W obecnych realiach, płynność finansowa ma kluczowe znaczenie dla klientów i partnerów firmy. W ramach nowego programu Business Resiliency, oferowanego przez Cisco Capital, możliwe jest zamrożenie płatności na okres 90 dni i odroczenie 95 proc. kosztów nowych produktów lub rozwiązań do 2021 r. Począwszy od stycznia klienci będą dokonywali miesięcznych płatności, ich wysokość będzie uzależniona od całkowitego kosztu i pozostałego okresu finansowania. Programem zostały objęte wszystkie rozwiązania Cisco, sprzęt, oprogramowanie i usługi, a także do 5 proc. usług oferowanych przez partnerów, takich jak np. instalacja.

Program oferuje również wsparcie 60 tys. firm, wchodzących w skład ekosystemu partnerów Cisco. Inicjatywa Business Resiliency pomoże im zapewnić wartość dodaną klientom, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. To wpłynie na przyspieszenie cyklu sprzedażowego i umożliwi partnerom oferowanie klientom rozwiązań płatniczych, które pozwalają zarządzać płynnością finansową.

Ponadto Cisco Capital oferuje klientom i partnerom portfolio certyfikowanych produktów ponownie przygotowanych do użytku – Cisco Refresh, co pozwala inwestować w technologię nawet przy ograniczonych budżetach. Oferta obejmuje szeroki zakres produktów, zniżek i promocji, aby pomóc klientom i partnerom szybko i łatwo uzyskać używane produkty w konkurencyjnych cenach. Z Cisco Refresh można skorzystać w ramach programu Business Resiliency.

Program Business Resiliency od Cisco Capital stanowi część szerszych działań wspierających klientów, partnerów i społeczności w trakcie trwania pandemii COVID-19. Niedawno Cisco przeznaczyło 225 mln USD w gotówce, sprzęcie i usługach na rzecz wsparcia globalnych i lokalnych programów walki z jej skutkami. Obejmuje ono technologię i wsparcie finansowe dla organizacji non-profit, służb ratowniczych i rządów. Ponadto Cisco przygotowało darmową ofertę obejmującą rozwiązanie do komunikacji Webex oraz narzędzia z zakresu cyberbezpieczeństwa, co pozwala na bezpieczną i efektywną współpracę w obecnych, trudnych czasach.