Avaya w raporcie IDC MarketScape: Worldwide CPaaS 2021 Vendor Assessment

Avaya została zaliczona do Major Players (czołowych graczy) w raporcie firmy IDC MarketScape 2021 Worldwide Communications Platform as a Service Vendor Assessment. Firma zawdzięcza to swojej platformie Avaya OneCloud CPaaS, która umożliwia przedsiębiorstwom tworzenie i udostępnianie biznesowych rozwiązań komunikacyjnych zapewniających wysoką efektywność oraz wyjątkowe doświadczenia zarówno pracownikom, jak i klientom.

IDC przewiduje, że wartość globalnego rynku rozwiązań CPaaS wzrośnie z 4,3 mld USD w 2019 r. do 17,7 mld USD w 2024 r., co oznacza skumulowany roczny wskaźnik wzrostu na poziomie 33 proc. Dzięki elementom, które można ze sobą łączyć, Avaya OneCloud CPaaS zapewnia przedsiębiorstwom większą elastyczność. Umożliwia rozszerzanie rozwiązań usprawniających komunikację i współpracę, ich efektywne wykorzystywanie i dostosowywanie do własnych potrzeb. Projekty, których realizacja wymagała kiedyś kilku miesięcy lub lat, dziś zajmują czas liczony w tygodniach, dniach, a nawet godzinach.

W platformie Avaya OneCloud CPaaS wykorzystano ponad 4400 patentów z zakresu polepszania doświadczeń pracowników i klientów oraz transformacji cyfrowej. Dzięki temu jej użytkownicy mogą korzystać zarówno ze wszystkich zalet rozwiązań chmurowych, jak i ze swoich wcześniejszych inwestycji. Wyjątkowe interfejsy API umożliwiają pełną integrację platformy z istniejącymi systemami.

– Coraz więcej przedsiębiorstw wdraża platformy CPaaS, aby w swoich działaniach uwzględniać wymagania każdego klienta – powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes i dyrektor ds. produktów w firmie Avaya. – Platforma Avaya OneCloud CPaaS upraszcza i przyspiesza procesy biznesowe dzięki łatwej integracji efektywnych funkcji sztucznej inteligencji i automatyzacji sterowanej przepływem danych (jako warstwy innowacji) z istniejącymi już aplikacjami. Integracja ta obejmuje pełny zakres funkcji ujednoliconej komunikacji i polepszania doświadczeń klienta. Umożliwia połączenie najwyższej klasy technologii udostępnianych przez cały ekosystem firmy Avaya z innymi znanymi aplikacjami.

– Technologie chmurowe zyskały ogromne znaczenie w branży telekomunikacyjnej. Obniżyły bariery wejścia na rynek, ułatwiły też obsługę i rozszerzanie systemów – powiedziała Courtney Munroe, wiceprezes ds. globalnych badań rynku telekomunikacyjnego w firmie IDC. – Platformy CPaaS stanowią połączenie rozwiązań komunikacyjnych i technologii chmurowych. Obejmują platformy programowania oparte na chmurze oraz niezbędne interfejsy programistyczne (API), które umożliwiają programistom łatwą integrację funkcji komunikacyjnych bezpośrednio z aplikacjami i przepływami pracy zarówno wewnętrznymi, jak i przeznaczonymi do obsługi klienta.