200 najlepszych i kreatywnych już w Digital Hub Warsaw

Co łączy doktora habilitowanego, doświadczoną inżynier cybersecurity oraz pasjonata nowych technologii, który nie boi się wyzwań? Digital Hub Warsaw w Bayer. Szeregi tego nowoczesnego hubu zasilili kolejni pracownicy. 200 specjalistów branży IT będzie pracować nad innowacyjnymi rozwiązaniami cyfrowymi, wspierającymi ochronę zdrowia i rolnictwo – dwa kluczowe obszary działalności firmy Bayer.

Digital Hub Warsaw jest ważną, integralną częścią globalnej organizacji, która skupia się na przyspieszeniu transformacji cyfrowej w Bayer. Pracują tu zarówno eksperci z Polski, jak i z zagranicy. Do zespołu DHub Warsaw dołączyli kolejni specjaliści, m.in.: inżynierowie oprogramowania i danych, analitycy, profesjonaliści w dziedzinach machine learning, artificial intelligence, inżynierii rozwiązań chmurowych i wielu innych.

– Zależy nam na otwartych umysłach, które podważają istniejące prawdy, poszukają rozwiązań, a w ograniczeniach widzą potencjał do rozwoju. Chcemy współpracować z osobami, które nie boją się podejmować decyzji i wiedzą, że ich zaangażowanie ma znaczenie, bo pracując w Bayer, mogą mieć realny wpływ na lepsze życie innych. Razem zmieniamy oblicze rolnictwa, farmacji i medycyny. Wszystko dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym, które wspólnie tworzymy – mówi Bogusław Tobiasz, dyrektor Digital Hub Warsaw firmy Bayer.

Ta globalna firma ściśle współpracuje z pozostałymi centrami IT firmy Bayer w Niemczech, USA i innych krajach. Dzięki temu ma stały dostęp do najnowszych technologii, dobrych praktyk i wypracowanych rozwiązań, które mogą przyspieszyć pracę nad przełomowymi rozwiązaniami.

DHub Warsaw stawia na wielokulturowość i inkluzyjność, dlatego wśród pracowników jest aż 35 proc. kobiet, a 14 proc. zespołu, to osoby z zagranicy m.in. Tajwanu, Indii, Portugalii, Włoch, Ukrainy i USA. Firma jest też docenianym miejscem pracy przez ekspertów z bogatym doświadczeniem naukowym. 3 proc. pracowników Digital Hub Warsaw ma tytuł doktora. Różnorodność wiekowa pracowników – członkowie zespołu mają od 22 do 60 lat – pokazuje także, że to miejsce pracy, które spełnia oczekiwania ludzi na różnym etapie życia.

To, co wyróżnia Digital Hub firmy Bayer to także kultura pracy, która ma mało wspólnego z utartymi strukturami i hierarchią. Tu liczy się kreatywność, kształtowanie rozwiązań i myślenie w stylu „out of the box”, dlatego praca przypomina bardziej funkcjonowanie w start-upie niż tradycyjnej firmie IT. Taki styl wyzwala kreatywność, sprawczość wśród pracowników i daje swobodne pole do własnego rozwoju.

Dodatkowo, pracownicy DHub Warsaw mają możliwość, aby pracować w trybie hybrydowym lub tradycyjnie z biura. Ta elastyczność jest dużym atutem dla specjalistów, którzy cenią sobie indywidualizm i niezależność.