Santander Consumer Bank szuka start-upów do współpracy

Santander Consumer Bank zachęca do wysyłania zgłoszeń do III rundy programu akceleracyjnego AccelUp. W ramach inicjatywy łączącej fintechy i insurtechy z globalnymi korporacjami aplikacje zbierane są do 30 czerwca br.

AccelUp to nadzorowany przez spółkę Accelpoint program akceleracyjny dający szansę łączenia dojrzałych startup-ów z sektora fintech, insurtech i telco z globalnymi korporacjami. Zakwalifikowani uczestnicy programu otrzymują bezzwrotne wsparcie finansowe do 200 tys. zł oraz 100 godzin konsultacji z wybitnymi ekspertami rynkowymi.

– Dotychczasowe wsparcie w ramach programu AccelUp jest bardzo pozytywnie oceniane przez startupy biorące udział w dwóch dotychczasowych rundach akceleracji. Zapraszamy kolejne startupy do aplikowania. Nasi partnerzy szczegółowo zdefiniowali swoje oczekiwania — wiemy, jakich innowacji poszukują. Dzięki temu mamy naprawdę wyróżniającą się skuteczność we wdrażaniu rozwiązań startupów i rozwijaniu współpracy z odbiorcami technologii w naszym programie – mówi Maciej Majewski, koordynator programu akceleracyjnego AccelUp w Accelpoint.

Liczy się online

Jednym z odbiorców technoloigii w III edycji programu AccelUp jest Santander Consumer Bank. Jeden z liderów rynku consumer finance w Polsce aktualnie w ramach współpracy w II rundzie programu realizuje projekt z fintechem Plenti — tworzącym platformę, która oferuje dostęp do najnowszej elektroniki użytkowej na żądanie. Santander Consumer Bank zachęcony efektami współpracy poszukuje kolejnych młodych innowacyjnych firm. Dzięki zaangażowaniu, korzyści z kooperacji odnoszą obie strony.

– Zdajemy sobie sprawę, że nie tylko bankowość, ale również zakupy klientów przenoszą się coraz silnej do kanałów cyfrowych. W ramach III rundy programu AccelUp poszukujemy start-upów, z którymi uruchomimy nowe formy płatności i finansowania w kanałach online. Chcemy także znaleźć partnerów, dzięki którym efektywniej pomożemy Polakom realizować ich plany za pośrednictwem kredytu gotówkowego online – mówi Maciej Dąbrowski, dyrektor Departamentu Strategii i Innowacji Santander Consumer Banku. – Do współpracy poszukujemy partnerów, dzięki którym będziemy mogli nie tylko znaleźć nowe źródła danych przydatne w ocenie zdolności kredytowej, ale także wzbogacające informacje o dotychczasowych klientach. Mamy nadzieję, że dzięki AccelUp uda nam się odszukać partnerów wspierających nas we wdrażaniu narzędzi do decyzji managerskich. Istotne wyzwanie stanowi dla nas odnalezienie nowych form sprzedaży i obsługi posprzedażowej skierowanych szczególnie dla klientów 50 plus – dodaje.

Program AccelUp powstał we współpracy i jest realizowany z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości. Akcelerator Accelpoint otrzymał wsparcie w ramach działania 2.5. Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój – „Programy Akceleracyjne”. Wszystkie informacje na temat inicjatywy, a także formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie internetowej www.accelpoint.pl